| До організації роботи з дітьми музичний керівник підходить відповідально, заняття планує з поступовим ускладненням завдань відповідно програмових вимог. Тісно і плідно співпрацює з вихователями та батьками в питаннях навчально-виховного процесу. Дошкільники із задоволенням включаються у гру: відповідають на запитання ляльок, виконують їх прохання, дають поради, перевтілюються в той чи інший образ. Беручи участь у театралізованих іграх, діти знайомляться з навколишнім через образи, барви, звуки. Малюки сміються, коли сміються персонажі, сумують разом з ними, застерігають про небезпеку, завжди готові прийти на допомогу. Великий і різнобічний вплив театралізованих ігор на особистість дитини дає можливість використовувати їх як сильний, але ненав’язливий педагогічний засіб, адже малюк під час гри відчуває себе розкуто, вільно. |