Навчальний процес
Адміністрація ДНЗ № 41 приділяє увагу не тільки належному функціонуванню закладу , та його розвитку, формуванню іміджу та належного статусу в місті, враховуючи кадровий потенціал, творчі та професійні можливості колективу, запити батьків, завдання комплексної програми розвитку дитини дошкільного віку “Дитина в дошкільні роки”.
Програма «Дитина в дошкільні роки» - це програма нового типу.
Наш педагогічний колектив!
Нашi прiоритети:
- Особистісна орієнтація;
- Формування гуманістичних цінностей;
- Орієнтація на формування життєвої компетентності дитини;
- Забезпечення фізичного, психологічного та морального здоров’я;
- Формування свідомого, відповідального ставлення до свого життя;
- Оновлення принципів, змісту та освітніх технологій.
Завдяки систематичній і наполегливій співпраці педагогів та музичного керівника вихованці закладу неодноразово демонстрували високий рівень виконавської майстерності та займали призові місця у щорічному міському огляді-конкурсі художніх колективів дошкільних закладів. Про високий рівень розвитку творчих здібностей випускників закладу свідчать здобуті ними численні перемоги у міських конкурсах малюнку на асфальті, про достатній рівень знань з різних розділів програми і розвиток логічного мислення – призові місця в інтелектуальній олімпіаді серед старших дошкільників міста.
Педагогічний колектив ДНЗ № 41 звертає велику увагу саме на створення предметно - розвивального середовища. У кожній групі створені осередки: фізкультурний, музичний, сенсорного розвитку, конструктивної діяльності, живої природи, самостійної художньої діяльності, батьків. Обладнання куточків розраховане на практичну діяльність дитини, її побут. Навколишнє середовище, створене у закладі, є різноманітним і безпечним, і надає можливість кожній дитині вільно виявляти ініціативу та всебічно розвиватися.