ВУЗ ШАГ

Сторінка батьків

       Сім’я - природне середовище дитини, незамінне і неперевершене за силою виховного впливу на неї. Тому в садочку налагоджена тісна співпраця між педагогами та родинами вихованців. Систематично плануються і проводяться групові та загальні батьківські збори, індивідуальні бесіди, консультації, теми яких є актуальними і відповідають сучасності.

 

 

      Батьки активно долучаються до різноманітних заходів, що проводяться на базі ДНЗ, а саме: до проведення тематичних, музичних свят та розваг, спортивних змагань.

 

       У кожній групі є в наявності інформаційні куточки для батьків, які своєчасно оновлюються.

 

       Успішне розв’язання завдань виховання дітей можливе лише за умови спільної роботи сім’ї та дошкільного закладу. Завдяки активній взаємодії педагогів з батьками шляхом організації батьківських зборів, днів відкритих дверей, консультацій, виставок, свят, розваг, висвітлення проблемних питань в інформаційних куточках налагоджено тісна співпраця між адміністрацією дошкільного закладу та батьками. Батьки охоче приймають активну участь у житті ДНЯ № 41 та покращенні матеріально-технічної бази.

 

       Дошкільний навчальний заклад № 41 користується авторитетом у місті МукачевіІ Потребами сьогодення продиктована необхідність тісніше інтегрувати родинне і суспільне дошкільне виховання, зберегти пріоритет родинного виховання, активніше залучати родини до участі у навчально-виховному процесі дошкільного закладу, психолого-педагогічної і медичної самоосвіти. З цією метою проводяться батьківські збори, консультації, бесіди та дискусії, “круглі столи”, тренінги, вікторини, дні відкритих дверей, перегляди батьками окремих форм роботи з дітьми, гуртки, “школи молодих батьків (бабусь, дідусів)”, застосовуються засоби наочної пропаганди (інформаційні бюлетені, батьківські куточки, тематичні стенди, фотовиставки та ін.), залучаються батьки до проведення свят, розваг, походів, екскурсій та ін.

 

        При виборі форм роботи дошкільного навчального закладу з родинами вихованців враховуються життєва компетенція, соціальний і освітній рівень батьків, батьківський досвід, матеріальні статки сімей, кількість дітей в сім’ях та їхня стать, віковий склад і повнота родин, домінуюча роль матері чи батька та інші фактори. Батьки виступають не як експерти чи спостерігачі роботи педагогів, а в ролі їхніх рівноправних партнерів і союзників.

 

       Найлегше адаптація до дитячого саду протікає у тих дітей, батьки яких готувались заздалегідь. Можна почати підготовку з читання казок про дитячий садочок, розігрування історій про садок. Можна грати ” у садочок” з іграшками. Період адаптації в середньому займає півроку, саме тому батькам слід запастися терпінням і з розумінням відноситься до сліз і капризів дитини в перші місяці відвідин дитячого садка.
 
      Якщо ж ваше дитя погано адаптується до умов дошкільного закладу, погано спить , їсть, стає агресивним, його поведінка міняється від бурхливих істерик до повної апатії, з’являються страхи – знайдіть можливість проконсультуватися з психологом.